tirsdag 24. mars 2015

Presentasjon

Presentasjon av meg selv Trine Ballerine.



Jeg er entusiastisk, glad i livet og lett å glede. Elsker å lære nye ting, og er på oppdagelsesferd i livets reise! Jeg er fornøyd med den jeg er utseende mitt, og vekten. Viktigst er hvordan jeg har det med kroppen min, den er sterk, sunn og har stor arbeidskapasitet. Jeg har ikke vondt noe sted og vet jeg er heldig, men samtidig stolt og lykkelig for de valg jeg hele tiden har tatt. Ikke at de har vert riktige og smarte bestandig, men de er med på å forme meg til den jeg er. Og samen er de resultatet, som gjør det så bra som det er.
Jeg har et yrke som jeg er avhengig av å trene/forebygge for å kunne utøve.
Har overlevd en dødsulykke, trenet meg opp igjen. Begge foreldrene mine døde forholdsvis unge.
Livet har gitt meg motgang, og jeg har alltid måtte jobbe hardt for å oppnå ting. Men det er herfra jeg har erfaring, lærdom og kompetanse.

Jeg har bare ett barn - et fantastisk ett, som ikke er enig i det bestandig, men som må lære å leve sitt liv, med min rettleding og veiledning, og fra tidlig alder, ganske streng disiplin og faste rutiner.
Mange grunner til at det ble bare en, -for jeg har alltid ønsket meg mange barn, og gikk hardt ut i ung alder og utbasunerte at: det burde være straffbart bare å ha ett barn! - Heldig med den! Her er det en egen teori som blir en egen debatt. En av alle de andre grunnene, er blant annet at jeg har vert opptatt av at de bør ha samme far, alle i husstanden bør ha samme etternavn, listen er lang, og ja- mange kameler er svelget.
Jeg var selvfølgelig gift, alle hadde samme etternavn, og så gikk det ikke! Jeg kom meg unna, skilte meg og tok pikenavnet mitt. Fikk ikke medhold i navn endring på sønn ultra, ny samboer og dermed tre etternavn på postkassa! Lykke!
Navnet skjemmer ingen, og i vår husstand er vi tre sterke personligheter, som alle har et eget navn på postkassa (som ingen tenker på) så da er det helt kult faktisk.
Vi har to katter med store personligheter, Nora og Angus, de er som oss, men har ikke navn på postkassa!
Jeg er for tiden heltidsstudent på Høyskolen i Oslo og Akershus, avd. Kjeller på yrkesfaglærer Design og håndverk. Og føler jeg er på rett vei!
Er damefrisør Mester i bunnen,  med Husstelllinje, litt elektro og stallpraktikant som Bakgrunn. Har vert litt besøkshjem for barnevernet, liker å jobbe med mennesker og har et stort hjerte for barn og unge som trenger litt ekstra omsorg og medmenneskelighet- som ikke har det så lett. Det er alltid en grunn for at ting er som de er, eller at noen oppfører seg og reagerer som de gjør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar